Post by dilikertede on Feb 4, 2022 15:07:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Dit spel is niet eens leuk meer. Alle updates, accounts hebben het verpest. Ik wou dat we terug konden gaan naar voor de updates. Toen we op de app konden klikken en spelen. Nu moet je wachten tot Google Play Games verbinding maakt, en dan kun je PROBEREN om lid te worden van een server. Het is nu zo moeilijk om lid te worden van een server omdat het je altijd opstart. Komaan Binnenluiaard! Het spel was al geweldig met de oude manieren. Het zou prima zijn geweest als je de kaart en de nieuwe rollen had toegevoegd en niets anders.
Ik vind het stom dat je je naam kan veranderen twee sterren vroeger was het beter
super stom
IK HEB EEN IDEE DAT HET SPEL BETER ZOU MAKEN!!! 1. Detective (goed) - de rechercheur verzamelt aanwijzingen van een speler die hij niet vertelt dat de speler iemand heeft ontlucht, sabataused of vermoord. MAAR wees voorzichtig, uw aanwijzingen kunnen FOUT zijn! 2. Bomber (Evil) - de bommenwerper kan bommen over de kaart plaatsen (kan ook doden en doen enz. als een bedrieger.) dan kan hij / zij het activeren en dan moet de bemanning het stoppen om te ontploffen! de bedrieger en de bommenwerper kunnen de taak uitvoeren om te voorkomen dat de bom ook ontploft. TYSM!!!!
Dit was een van mijn favoriete spellen en het werkte perfect, maar nu opent het niet eens wanneer ik het spel open, er verschijnt een zwart scherm en dan zegt het "het duurt zeker te lang om in te loggen" daarna wordt het spel gesloten automatisch. Los dit probleem op
Was leuk maar door die update niet meer
Negatieve feedback 1. Zoveel lobby's die willen daten, de laatste keer dat ik keek, was dit geen dating-app. 2. Ik had onlangs voor huisdieren betaald en nu met deze nieuwe verkleedupdate. IK HEB GEEN MIJN HUISDIEREN! Geld door de gootsteen. Positieve feedback? 1. Het is een vermakelijk spel, afgezien van het feit dat je wifi nodig hebt om het te spelen 2. Je kunt met vrienden spelen en ze uitnodigen in lobby's 3. Met de nieuwe aankleedupdate krijg je wat gratis kleding 5 sterren alleen als ik mijn huisdieren terug had en andere dingen. 2 sterren
Leuk spel maar bij mij zegt hij geen internet maar heb opnieuw gedownload en toen opgenomen. Lang met downloaden
Ik wil de ouderen onder ons terug!
The Wolf Among Us is vanaf nu te downloaden in de Play Store van Google. Klik verder voor de downloadlink!
Ik kan niet inloggen op mijn account op mijn nieuwe telefoon omdat hij alleen maar toestemming van mijn ouders blijft vragen terwijl ik bijna 21 ben!!!! Als ik een e-mail ter goedkeuring geef, is het niet MIJN account, maar een gloednieuwe!
Zo goed perfect en leuk
Het was leuk maar ik kan niet meer type
Ik vind het spel leuk, maar update niet. arship is niet cool, je kunt de schat niet typen, ik haat het
Among Us PlayStation 4, morgen in ...
De oude was beter..de nieuwe update heeft het spel verslechterd..het stemoptiescherm en chatten is niet goed en het heeft zoveel bugs.. Ik heb letterlijk het plezier van de oude verloren..Het doet het nu niet meer niet eens open op mijn telefoon..ik denk niet dat ik nu zelfs maar "onder ons" wil spelen, ik een high-end apparaat nodig heb of ik bel lol.. nadat de bronnen zijn gedownload, crasht het gewoon en snijdt het terug naar huis.. ..ik wou dat ik 0 sterren had kunnen geven..Ik hoop dat je dit zou oplossen..ik mis het plezier
Beste spel om met je vrienden te spelen! De kostuums voor de bemanningsleden zijn geweldig. Krijgt niet veel verbroken verbindingen dan de vorige update! Ik hoop dat er nieuwe thema's voor de cosmiccubes uitkomen. Ga zo door met het geweldige werk InnerSloth Team!! :3
Spel was leuk maar naar de updates werd het stom en saai
gewoon cool
Geen vizier is er ontbreken onder ons doet waar😭😭😭😭😢😭😭😱😱😱😱😱
Cool spel. Ik vond het leuk. Maar het enige probleem dat ik 4 sterren heb gegeven, is dat de ping soms heel erg hoog wordt, dus soms moeten we, ondanks dat we de bedrieger zijn, het spel geforceerd verlaten. Onder ons team weet ik dat je heel hard werkt, veel succes voor je toekomst en het blijven oplossen van de problemen en de bugs van het spel. Onder ons team moet ik het nu veranderen in 3 sterren omdat ik na een lange tijd aan het spelen was het spel leek veel verbeterd, maar de meesten van ons kunnen niets kopen met die Mira cosmicube, dus fix dit!
Heb jij deze apps al op je iPhone en iPad staan? ... gratis games gooide het immens populaire Among us hoge ogen op zowel iPhone als iPad.
Hele hele leuke game hoef er niks over te zeggen is gewoon perfect
Dat zegt databedrijf Apptopia dat de cijfers voor iOS en Google Play verzamelde. De resultaten houden wel geen rekening met de Chinese markt.
ik sluit me aan bij ieders gevoelens, dit spel stierf op 16 december! toen het voor het eerst werd gelanceerd, was het een gemakkelijk en toegankelijk spel voor alle leeftijden, nu gooit het je uit het spel als je geluk hebt om zo ver te komen, communicatie tussen spelers in het spel is moeilijker dan ooit, goed gedaan in het bederven van een van de beste gratis verdienende spellen die er zijn, ga zo door met het goede werk !!! er is een oud gezegde, als het niet kapot is, probeer het dan niet te repareren!!! wees voorbereid op duizenden mensen die dit spel zullen verwijderen!!!
Speel Among Us Online gratis online bij Spele! Ren en ontwijk de gevaarlijke hindernissen met je bonte bende ruimtehelden. Hoe ver weet jij te komen?
Het praten is leuk tot de update kwam dat je niks zelf kan doen dus eigenlijk verkloten ze het spel een beetje kan ik zelf niet kan ik mijn eigen naam niet bepalen
Tja de eerste update was leuker nu moet je een account maken maar wel leuk
Among Us Imposter
Update: Boeeeeeeee
[ONTDEK] Al it nijs oer naruto among us android | , Alles wat jo fine oer naruto among us android op ús webside.
Is een goed spel, maar met de actualisatie en nieuwjaar 2022 verschijnt deze fout: "Kon geen gegevens verzenden omdat er een socketuitzondering is opgetreden. Er is een adres gebruikt dat niet compatibel is met het gevraagde protocol." Ik kan deze fout niet oplossen om opnieuw te spelen.
Onder ons werkt geweldig op mobiel. De game is net zo leuk, waarbij alle in-app-aankopen puur cosmetisch zijn. Speel de game als je dat nog niet hebt gedaan, het is een meesterwerk, ondanks wat de memes je zouden doen geloven.
Nieuwe update is geweldig. Ze hebben een heleboel nieuwe functies toegevoegd die het spel echt de moeite waard maken om te spelen. Het lijkt erop dat ze de meeste bugs en hacking hebben opgelost en veel werk hebben verzet. Proficiat aan dit team en al hun harde werk 👏 het enige wat ik denk dat deze game mist, is een manier om vrienden toe te voegen en online groepen te creëren via de app. Maar misschien komt dat in de toekomst Hoe dan ook slagen we erin om nog steeds lokale kamers te maken en familie-confrontaties te houden. 😂Ik zou dit spel 100% aanbevelen
Sinds de laatste update .. verbindingsproblemen lijken goed te zijn, maar de helft van de tijd loopt het spel vast en kan het niet worden afgespeeld. Nooit eindigende problemen! Waarom iets repareren dat niet kapot was om mee te beginnen. Het scherm wordt na elk spel zwart als je het spel kunt voltooien. Meestal bevriest iedereen halverwege het spel en gaat in een hoek.
Ik was dol op dit spel! - maar de recente chat-update is zo vervelend en om ervan af te komen om gratis te chatten om het spel gemakkelijker te kunnen spelen, moet je verifiëren dat je een volwassene bent, ik begrijp de redenen waarom, maar voor sommige mensen is het echt gewoon vervelend - en als je verschillende chats gebruikt, kun je alleen met iemand anders met die chat spelen. Ik kan niet met mijn broers en zussen spelen, tenzij ik overschakel op snelle chat - wat moeilijk te gebruiken is
Ik heb een probleem, als ik het e-mailadres probeer in te vullen om te kunnen praten is het het niet eens, komt dat omdat ik een Nederlands e-mailadres heb? Pls help.
Deze game is leuk, maar hij blijft zeggen dat je geen verbinding hebt met de server controleer je netwerksterkte dit is misschien geen serverprobleem, maar mijn netwerksterkte is in orde en ik kan niet eens een game hosten, dus GELIEVE dit te repareren, maar ik denk dat de update het probleem is probleem. Maar dit is een geweldig spel, ik raad dit spel aan.
Erg leuk
Dit zijn ze: de populairste iPhone- en iPad-apps van 2021!
Ik was een tijdje dol op dit spel, maar sinds kort heeft de vertraging mijn kijk volledig veranderd. Vroeger kon ik dit spelen op 1 bar met lage snelheidsgegevens als een droom! Nu met een beter signaal en hoge snelheidsgegevens, duurt het een eeuwigheid om zelfs maar het "shhhh" startscherm te krijgen! Ik ben dol op dit spel en de updates lijken leuk! Kon ik het maar echt spelen.
Cool, grappig bonenspelplezier met vrienden en ze updaten het spel nog steeds, dus 5 sterren!
Hoe schrijf je 64
Spel zelf is leuk maar ik heb een nieuwe telefoon gekregen en toen ik probeerde te spelen werkte het niet dus ik ging naar mijn tablet (het apparaat waarmee we destijds werkten) en nu kan ik ineens niet meer inloggen. Vermoedelijk daar moest een code zijn om het account terug te krijgen, maar ik weet niet waar ik het moet plaatsen
Het is echt super. Alleen ik vind het een beetje irriterend dat je niet kan typen wat je wil.
Ik vond het altijd leuk, maar sinds de nieuwe update kan ik niets zien en niemand praat alsof ik altijd met 5 jaar oud speel.. en ik ben alleen in het spel waarom staat er niet dat ik win... ik denk dat de spelmakers dat deden niet genoeg tijd of zo..