Post by dilikertede on Feb 4, 2022 15:10:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knife Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knife Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar tokens ▞▞▞
▞▞▞ Knife Hit 2022 version ▞▞▞
Det är ett roligt spel men det finns alldeles för många tillägg
Det är rele gud
Jag måste säga att spelet är riktigt coolt, men det har inte gjort en uppdatering på nästan två år, det är därför de är tre stjärnor.
den kastar mig ut ur appen så ofta och den återställer alla framsteg så fort du förlorar på något. det ger dig också ouppfordrade annonser, och när du trycker med snabba hastigheter som i det här spelet är det orättvist att ha helskärmsannonser som oundvikligen skickar dig till appstore
Superkul! så underhållande🥀🤞❤
OK
skära på engelska, ordbok svenska - VocApp
massor av annonser. saktar ner spelupplevelsen till stopp
The Knife - Wikipedia
Bra kan inte sluta spela jag shoppar det röda paketet tror jag
Spelet är ett fantastiskt tidsfördriv. Många knivar att låsa upp, chefer att slåss, mål att nå. Men ett problem som är gemensamt för alla ketchapp-spel är den stora mängden annonser. Jag får en video varannan minut när jag spelar det här spelet. Det är det enda jag skulle be ketchapp att arbeta med.
Det här spelet är bokstavligen häftigt och det här spelet det finns olika knivar det ser fantastiskt ut
Fantastiskt spel, men när du väl är klar med en scen ska du aldrig behöva spela det igen. Jag HATAR att gå igenom det första steget om och om igen. Fixa detta och min recension kommer att vara 5-stjärnig
Det här spelet är lysande. Annonserna är kontrollerade vilket är fantastiskt. Du har fyra steg för att bryta stocken utan att slå dina egna knivar och sedan finns det en bosslogg. Det kan vara allt från en fruktbit till ett bildäck! Det blir svårare för varje gång. Du besegrar dessa bossar för att tjäna XP för att tjäna Power-Ups! Det är ett fantastiskt spel, kolla in det!
Kan vara kul, hatar bara att det får dig att börja från början varje gång du misslyckas
det är väldigt beroendeframkallande men för många annonser och du fortsätter att få samma chef för det mesta men jag älskar det!
Jag gillar att avbilda personer som gillar att slå vit kniv!!!🗡️🙈🗡️🙉🗡️🙊⚔️❤️🧡💛💚💙💜
För många annonser är det första du ser när du öppnar appen en annons och den kommer att spela från ingenstans och ta dig ur nivån även om du spelar den om du förlorar för mycket kommer den att spela en annons och om du förlora och du använder fortsätt för att hålla din serie igång det kommer att tvinga dig att titta på en 30 sekunders annons den vill till och med att du ska titta på annonser för att få gratis knivar
Fördröjningen på det här är det dummaste någonsin jag har en NY telefon jag fick för 2 VECKOR sedan och den släpar MER än min FÖREGÅENDE telefon. Jag ger bara denna 1 stjärna eftersom de inte ens kommer att uppdatera spelet längre.
Spela Knife Hit online gratis på LittleGames. Knife Hit kan spelas online i en webbläsare och på mobil gratis.
Trevligt spel men 6 steg är väldigt svårt och sällsynt är väldigt svårt
bra spel till en början. sedan ju längre du spelar desto fler annonser och popup-fönster i mittspelet får du. allt för att försöka få dig att betala för att ta bort dem
Jag var på humör för att ge det fem stjärnor eftersom det här spelet är så bra MEN...... MEN MEN MEN...... Vänta lite, jag ger det 2 stjärnor eftersom det finns så så så många annonser när du spelar två gånger varje gång det finns annonser som inte låter dig spela av dessa så mycket annonser är irriterande 😡
Riktigt roligt spel, men cheferna på utmaningsnivån är verkligen utmanande, jag förstår att det är en utmaning men för mig är det lite raseriframkallande
Älskar det här spelet!! Jag har alla knivar!
Om minnet fungerar och det brukar göra det, det här spelet var det första jag någonsin spelade på internet, det testar också dina reflexer och öga-hand-koordination genom att hugga av dina fingrar med knivar och virtuella köttklyftor, det är ingen fara, men det får verkligen ditt blod rör på sig
Jag accepterade en annons. Jag förstår det, men du får mig att sitta igenom en fem minuters... bokstavligen fem minuters annons för att spela igen. Det gav mig inte ens en utgångsknapp för att säga nej till det. Fantastiskt spel fyllt med reklam. Om du inte är snål som jag är. Köp inga annonser.
Gillade spelet men för mycket reklam😀
Det här spelet är så dåligt för när jag var i steg 8 förlorade jag då blev jag i steg 1 med😡😡😡😡😡
Hack App Knife Hit Free Without Pay Hot Info The Ultimate ...
Ladda Ner Knife Hit För Android Av Ketchapp - Den ultimata kniven utmaning!
Förutom annonsdelen är allt bra med det här spelet. Jag älskar det här spelet. Det är ett allvarligt beroendeframkallande spel för att fördriva tid.
Det är ett riktigt roligt spel och jag älskar mekaniken men ibland missar spelet av någon anledning och kastar kniven några sekunder efter att jag trycker på skärmen automatiskt vilket gör att jag förlorar vilket är riktigt...irriterande..Snälla fixa det här!!
Samma sak hela tiden
ladda ner Hit Master 3D: Knife Assassin APK senaste version 1.6.4er - Episk strid väntar! Kasta knivar mot dina fiender och